Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- ČR: HDP za 1Q dle předběžných dat meziročně vzrostl o 0,5 % při očekávání růstu o 0,4 %
30.04. 09:07 Fio - Asijsko-pacifickému regionu k třetímu růstu v řadě nejvíce napomohl japonský trh, Nikkei +1,24 %
30.04. 09:05 Fio - Německo: Maloobchodní tržby v březnu meziměsíčně vzrostly o 1,8 % při očekávání 1,4% růstu
30.04. 08:31 Fio - Evropské futures bez významného pohybu
30.04. 08:29 Fio - Německo: Index importních cen v březnu meziročně klesl o 3,6 % při očekávání poklesu o 3,8 %
30.04. 08:28 Fio